دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک جهت رشته مدیریت در قالب 74 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 74 |
حجم | 3585 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
تجارت از طریق اینترنت در حال افزایش است ، و تاثیر زیادی بر روی تجارت ومؤسسات وزندگی افراد جامعه دارد. تجارت الکترونیک با کاهش هزینه های مبادلاتی و تمرکز محصولات و خدمات متمایزی که ارائه می دهد باعث افزایش رقابت می شود. بعد از سالها جنبش تجارت الکترونیک ، محققان و متخصصان دریافته اند که الگوی های تجاری که با تکنولوژی اطلاعات مورد پشتیبانی قرار گرفته ، بحث مهمی در جامعه تجاری شده است.واژه"روش تجاری" به طرزی گسترده در ادبیات تجارت به کارمی رود. برخی روشهای تجاری را موارد یا شرح مختصر قضایا می دانند، و دیگران الگوی تجاری را مجموعه عناصر مدیریت می دانند نظیر فرهنگ ، حکومت ، ساختارتصمیم گیری و غیره.
فهرست مطالب
مقدمه
تاریخچه تجارت الکترونیک
جایگاه تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک چیست؟
تعریف تجارت الکترونیک
دلایل ضرورت توجه به بحث
تجارت الکترونیکی
وجوه مختلف تجارت الکترونیک
انواع تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک در برابر تجارت سنتی
فرصتهای تجارت الکترونیک
منافع تجارت الکترونیکی
امنیت اطلاعات در تجارت الکترونیک
مزیت های تجارت الکترونیکی
معایب تجارت الکترونیک
بازار های الکترونیکی
موانع گسترش تجارت الکترونیکی در ایران
کنترل در تجارت الکترونیکی
حسابداری تجارت الکترونیکی
تعریف سیستم حسابداری
حسابداری به هنگام
گزارشگری مالی در عصر تجارت الکترونیکی
نتیجه گیری